Amazon_Sleper

här kan du skriva lite om dej o din bil/bilar.

Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B

Amazon_Sleper

Inläggav Amazon_Sleper » 11 02 01, 9:09

Namn:Anders Mähler (kallas Björnta av alla)

Stad/Ort: Sollefteå i västernorrland å håller till i en liten isolerad by 3 mil utan för staden, bor på ett torp å spanar på grannens kåk som ska säljas (bor hemma än då jag provat bo i stan i hela en månad innanför nerdragna persiener :lol: Så flytta hem i väntan på att något hus skulle bli ledigt av dom 2andra i byn :mrgreen:

Ålder:87-03-23 så de rullar ju på som milen de där :lol:

Kör:Volvo 145 å Amerikanskt med V8 Ford F150 4x4 -89, Cheva van -89 å st Capricer en 78 å en coupe 79.

Projekt: Amazon -67, Pv 544 -61, 144 -67, 142 -69 och Capricen -78 är väl ett rullande projekt som uppdateras i motor å drivlina ständigt :twisted: Höll nästan på å glöma tjejens Fairlane -65 som jag som fått som bonus å skruva i.

Yrke/Sysselsättning:Har haft Bilverkstad i 4år eget å ensam mest inriktad på rostlagning men har även skruva i de mesta frå gräsklippare till grävmaskiner, så skulle väl kunna kalla mig allvetare å bysmed :wink:

Familj/Civilstånd: Ja bor med morsan å mormor på ett mindre torp för tillfället, Är ju bara hemma när jag sover :lol: Men då tjejen slutar skolan i våren så blir de hopflytt å köpe av hus siktar vi på, har även 2 hundar å en katt som heter Ski-doo.

Intressen: Tycker de framgår ganska bra av ovannämda text :lol:
Hellre lysna till den kolv som sprack än allri ha trimma=P

Åker: Volvo 245 -90, Chevrolet Caprice -78 och Volvo 145 -70.
Skruvar: Volvo Pv -61, Volvo 144 -67, Volvo Amazon -67, Ford F150 -89
Amazon_Sleper

Återvänd till Presentation av forumsmedlemar