Ort?

Snacka om nästan vad som helst bara det FÖLJER REGLERNA.

Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B

Ort?

Inläggav Arthursson » 09 10 10, 1:27

Såg att det är 440 medlemmar på detta trevliga forum men det slog mig att väldigt få har angett var dom kommer ifrån ??? Lite tråkigt :roll: Kanske har man några "PV fanatiker" på nära håll utan att veta om det russian
Användarvisningsbild
Arthursson

Re: Ort?

Inläggav pvchrister » 09 10 10, 4:19

Ja, jag har också reagerat över detta fenomen! Hade alla fyllt i var dom bor så hade det t.ex. varit lätt att kanske träffas en kväll och kanske hjälpa varandra med delar och dylikt. Tittar man på annonser så kanske man drar sig för att svara för man vet inte var objektet finns någonstans. Kanske pv-duett kompisen finns runt hörnet????? :D
pvchrister

Inläggav lynex » 09 10 10, 4:37

Jag håller med, tal ôm hört ni bor
Arthursson skrev:Såg att det är 440 medlemmar på detta trevliga forum men det slog mig att väldigt få har angett var dom kommer ifrån ??? Lite tråkigt :roll: Kanske har man några "PV fanatiker" på nära håll utan att veta om det russian
Användarvisningsbild
lynex

Inläggav Arthursson » 09 10 10, 6:31

Och vill man vara lite anonym så kan man åtminstone bara fylla i vilket län man bor i :idea: Är tex ett stort plus vid annonsering :idea:
Användarvisningsbild
Arthursson

Inläggav Mattias Lavett » 10 03 29, 7:21

Helt klart hållar jag med om detta :)

Själv har jag det som en självklarhet att skriva orten eftersom jag annonserar ut massa PV-delar men inte vill krångla & skicka. så ni som bor i närheten kan höra av er & handla.

klart vi ska berätta ungefär vart i landet vi bor, län,landskap,närmsta större stad, eller vår egen lilla By beroende på hur anonym man vill vara :wink:

Sen kanske inte alla här vet hur man gör men då kan ni ju fråga här i denna tråden ;)

v2
Medlem nr15416
http://www.garaget.org/farbrorbozze
Mina bilar på gården är:
Cheva 210 1955 (2-d stolpe)
Jocar Ford -32 5w hotrod
Ockelbo Ferrari (tom plastkaross)
Tiga FF1600-79
Volvo PV444C -51
Volvo 1956
Volvo Carina/Ockelbo 1967
Användarvisningsbild