Diverse Pv & Duett delar.

Här kan du sälja din bil/delar mm.

Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B

Diverse Pv & Duett delar.

Inläggav Wire72 » 13 11 28, 9:41

Hejsan alla.. Säljer av lite delar jag inte behöver till mitt renovering projekt, ev. byte kan tänkas, saknar nämligen lite saker. Delar kan skickas och bilder kan ordnas efter telefonkontakt, Nåja nu till listan. Framskärm, vänster, Ljusblå från en Duett. Nästan ingen rost alls, någon mindre skavank finns, Pris ide 1500:- eller högstbjudande.. Frontplåt mörkblå från en Pv dom senare modellen. Bra skick, men behov av rostlagning vid fästena på dom 2 vanliga ställena. Pris ide 500:- eller högstbjudande.. Bagagelucka till Pv bra skick men inte snygg, behöver lack. Pris ide 200:- eller högstbjudande.. Förardörr, svart. komplett med rutor. Till dom lite äldre Pv modellerna med delad framruta. Bra skick, med risig dörrsida, men komplett med handtag och bra kromlister. Pris ide 300:- eller högstbjudande.. 2 st Pv dörrar, höger o vänster bra skick, lite ytrost, kanske nått litet hål ned till där tätningslisten ska sitta. Garagelackade och tomma, inga rutor eller nått, Kan ha någon ruta liggande.. Behov av slip och lack. Pris ide 300:- för bägge dörrarna eller högstbjudande. Inner skärmar till Pv och duett, tror jag. Ljusblå och svart. Har 2 uppsättningar höger o vänster, bra skick inga rosthål, Pris ide 200.- per uppsättning eller högstbjudande.. Instrumentbräda Pv/duett Med överdel samt mätarhus och brytare osv. Pris ide 500:- eller högsbjudande.. Framvagnsbalk till Duett, allt utom trummor och stötdämpare kan finnas. ev. säljes i delar. Pris ide 500.- eller högstbjudande. Bakaxel till Pv544 med bärarmar, saknar trumbromsarna. Pris ide 500: eller högstbjudande.. Motorhuv från En Duett Ljusblå. Bra skick. Pris ide 300:- eller högstbjudande. 4 st Pv 544 fälgar med lagliga sommardäck.. Pris ide 800:- eller Högstbjudande. 1 st gammal Pv fälg med ett gammalt vinterdäck på.. Pris ide 100:- eller högstbjudande.. Växellåda 3 växlad enligt andra en H5 eller H6 modell, vet ej skicket, men växlarna går i lätt och det snurrar runt. Bud !!! Sedan finns det smått med som tex. sprängkåpor, sidorutor till duett bakre hov. bakre sidorutor Pv544. kardanaxlar, och lite annat smått som fläktar och diverse annat. har inte hunnit kolla igenom allt.. Ring för mer info.. Ps. Dessa delar kan tänkas tas i inbyte, Bakskärm vänster tror jag, till Pv544 nyare i bra skick, 4 st navkapslar. 4 st. Vinterdäck, förarstol i ljusblått, grill och säkert något annat kuriosa..

Mob.nr 0702341232 eller mail. Gizmo_72r@hotmail.com
Mvh. Roland
Gammalt och rostigt skrot glimmar alltid i mina
Wire72

Re: Diverse Pv & Duett delar.

Inläggav Wire72 » 13 12 01, 9:05

Dessa delar är sålda..

Framvagnsbalk.. Såld...

Gammal fälg med däck.. Såld..
Gammalt och rostigt skrot glimmar alltid i mina
Wire72

Re: Diverse Pv & Duett delar.