INFORMATION om denna kategori.

Ett referensbibliotek där vi försöker samla värdefull information om de vanligaste frågorna angående Volvo PV, Duett och P1900.

INFORMATION om denna kategori.

Inläggav Mattias Johansson » 11 01 06, 6:49

Det är många som undrat om vi inte skulle kunna starta en FAQ-del, där vi samlar lite av den viktiga information och kunskap som finns här på forumet, som ett snabbt referensbibliotek, där man slipper leta genom en massa trådar utan kanske hittar svar direkt på sin fråga. Ingen dum idé. Kan gälla allt från mektips till vilka färger som fanns på PV till en guide hur man byter koppling till vilka chassinummer de ändrade vissa detaljer till...ja, det mesta.

Dock kände jag att det är bra att hålla en sådan här kategori låst. Detta för ett minimum av "ströinformation" och för att inte felaktiga eller kanske direkt farliga tips skall kunna slinka igenom hur lätt som helst.

DÄRFÖR...

OM du känner att du har någonting att tillföra den här delen, så skicka mig ett PM med vad du har. Är det något vettigt så lägger jag upp det, helt klart. Så tveka inte.
Om du hittar felaktigheter i något som står här eller vill tillföra information - samma sak där.

Det är inte låst här för att jag vill verka omöjlig, tvärt om så är det bara en fråga om att hålla det rent. Det innebär givetvis inte att inte vettiga tips är välkomna.
Medlem nr 13381 i Svenska Volvo PV-klubben.
Admin.
Användarvisningsbild
Mattias Johansson
Site Admin

Återvänd till FAQ