In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Jag köpte ett nytt B18-emblem från VP och konstaterade att det var bättre återanvända ett gammalt och putsa det lite. :( Ingen vidare finish på gjutningen och röda färgen var väl ungefär lika bra ifylld som när man detaljmålade modellplan med humbrolfärg vid ensiffrig ålder. Så kvaliteten på reproem...
Tunneln är för liten som sagt. Sedan behöver du kopplingskåpan från en Volvo 242L från 1976, som har kombinationen av B20 och M45-låda. Inte helt lätt att hitta. M47an måste komma från en 240 äldre än 1986 års modell så du får wire till hastighetsmätaren. Alla 740-lådor, och nyare 240, har elgivare ...
http://i290.photobucket.com/albums/ll244/Cpt_Tuttle/IMG_3843_zps40a227f7.jpg Fick en liten idé igår att använda mig av 740ns fönsterhissar då PVns konstruktion ju är lite....tja, ska vi vara snälla kan vi väl kalla den "säregen" och det lär inte bli bättre med hela dörrutor....så det känn...
Det verkar som det inte funkar med de smileys man får upp när man väljer "visa fler smileys" , jag försökte med 2 olika men det funkade inte. Det funkar dock med de smileys som jämt finns på höger sida. :?: Mvh Janne p2 l9 p3 l9 vol1 voll44 vvt2 p1 wow meka chooper chooper racecar russian...
Det verkar som att det där ofta blivit fel, kanske i samband med nya regplåtarna ibland? Jag hade själv en 544D som var en C enligt pappren. Är den inreggad 1 januari också?
544 har plastkåpa, 444 plåt, du ska alltså ha den i plast. Blinkersspaken är däremot metall med plastknopp, en spak helt i plast har jag aldrig hört talas om....
Hade nog gjort det sistnämnda. Med tanke på att du säger 90 hk så gissar jag att det är en 1,9 TDi du satsar på, den har en del elektronik och faller på vridmomentet för besiktningens skull. En 1,9 TD klarar vridmomentet precis däremot om jag inte fattar det fel och har väl i stort sett ingen el?