Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B
kalsta skrev:Tips köp n ny bromljuskontakt de kostar inte så mycket och finns på klubben.
Tom Claesson skrev:kalsta skrev:Tips köp n ny bromljuskontakt de kostar inte så mycket och finns på klubben.
Du hade helt rätt, efter ett samtal med klubblokalen idag så fick jag en kontakt medskickad i min order. Artikeln var så nyinkommen att den inte hunnit gå i tryck i beställningslistorna. Tack för tipset!
Mattias Johansson skrev:Det gäller alltså att man byter ut alla tätningar m.m. i bromssystemet innan man kör ett byte till silikonvätska?
pvfreak skrev:Ja, ett fastighetsköp brukar medföra en del arbete.
Och sen när du är "klar" kanske det ska byggas en altan eller något.
Färdig blir man aldrig. Ha ha. Men det är jäkligt skönt att ha garaget på hemmaplan.
Lycka till!!
Tom Claesson skrev:pvfreak skrev:Ja, ett fastighetsköp brukar medföra en del arbete.
Färdig blir man aldrig. Ha ha. Men det är jäkligt skönt att ha garaget på hemmaplan.
Lycka till!!
Nej då, inget altanbygge inplanerat då det redan finns en öppen och en inglasad altan, möjligtvis ska det dit ett enkelt trädäck vid sidan av, men det slår man ju ihop på en eftermiddag. Men sen ska det upp nya tapeter o nytt golv i 10rum, köket och ett badrum ska helrenoveras alla fönster i huset ska bytas mot nya och efter det så är det dags att dra igång i källarn.. Men nånstans däremellan ska jag också asa mig ut i garaget..
sneezingduck skrev:Tom Claesson skrev:pvfreak skrev:Ja, ett fastighetsköp brukar medföra en del arbete.
Lycka till!!
Nej då, inget altanbygge inplanerat då det redan finns en öppen och en inglasad altan, möjligtvis ska det dit ett enkelt trädäck vid sidan av, men det slår man ju ihop på en eftermiddag. Men sen ska det upp nya tapeter o nytt golv i 10rum, köket och ett badrum ska helrenoveras alla fönster i huset ska bytas mot nya och efter det så är det dags att dra igång i källarn.. Men nånstans däremellan ska jag också asa mig ut i garaget..
tapeter, golv, renovera kök och badrum.....fönster.... källare..... hmm....ett grovt överslag det kommer att ta 20 år och kosta 1 miljon samt om du inte sköter dig får du räkna med att byta kärring åxå ( 450 000: )......
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster