In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Volvo PV 444-modell, vänstersida och front.jpg (77.44 KiB) [ Visad 2371 gånger ]
Visad 2371 gånger
Volvo PV 444-modell, vänstersida och front.jpg (77.44 KiB) Visad 2371 gånger
Volvo PV 444-modell, högersida och bakparti.jpg (72.89 KiB) [ Visad 2371 gånger ]
Visad 2371 gånger
Volvo PV 444-modell, högersida och bakparti.jpg (72.89 KiB) Visad 2371 gånger
I någon tidning jag prenumererar på låg ett papper med en kupong man kunde skicka in och få en Volvo PV 444 för 39:- inkl frakt, vilket jag gjorde och här ser ni modellen drygt 1 dm lång.
VOLVO PV 544 Sport skrev:Trevlig lite modell... finns det nått namn på tillverkaren !!??
När jag nyss skruvade loss PV'n från plastpodiet och kollade under bilen stod där inte namn på någon tillverkare - blott "Made in China", precis som jag förväntat mig.
Men företaget, vars pappersreklam jag nappade på, finns även på webben.