Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B
Atog skrev:Testade att skicka en bild på plåten, men måste ha gjort nått fel då det inte verkar ha gått fram
Atog skrev:tack för hjälp och välkomnande. Kan säga att det är en hel del jobb på denna bil och jag var i valet och kvalet om jag skulle skrota den, men efter vad jag kan förstå så är den värd att räddas. När jag hämtade bilen så var ju hela fronten och motorn borta, dörrarna saknas, en bakskärm saknas, hela inredningen är borta och taket är kasst. så denna bil får nog ta plats i 25årsplaneringen. ha d gott alla pv-fantaster
Atog skrev:Nu är ett jätteryck gjort med denna bil. allt uppsvetsat och tyvärr så blev jag tvungen att byta taket. bilen lämnad på lack men tyvärr så saknar jag fortfarande några bra framskärmar. nu blir det andra projekt så får jag se om tiden räcker till att börja sätta ihop den nästa vår. Ska se om jag får med en bild denna gång. mvh tommy
Atog skrev:här finns några bilder på chassiplåten och på det pågående projektet. http://www.skorstensskydd.se/pvbilder/pvsida.htm
pvfreak skrev:Numera finns det faktiskt nya typskyltar på PV-klubben. PV-klubben har fått tillåtelse att gravera nya skyltar.
Kravet är att man har en gammal skylt som kan fotas eller lämnas in. Stod en artikel om detta i senaste PV-notiser (klubbtidningen) som alla klubbmedlemmar får.
Återvänd till Allmänt om volvo
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster