Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B
Blomquist skrev:Det där ser ju trevligt ut. Vad hade den för grill när du köpte?
Jag hade helt klart satsat på att bygga dit en bakruta.
duTTen skrev:fin bil
Albin96 skrev:Fräsigt!
Djo skrev:Kommer den sänkas efter besiktning?
Bakruta tror jag blir toppen. Dock tyckte jag framskärmen var aningens för släppkäre aktig men kanske bara är besiktnings grej?
Vad är det med centrumvända fälgar som inte är lagligt? menar du på med spårvidd eller?
Mattias Lavett skrev:Djo skrev:Kommer den sänkas efter besiktning?
Bakruta tror jag blir toppen. Dock tyckte jag framskärmen var aningens för släppkäre aktig men kanske bara är besiktnings grej?
Vad är det med centrumvända fälgar som inte är lagligt? menar du på med spårvidd eller?
Spårvidden är rejält ökad , fälgarnas centrum är kapat & vänt där navkapseln sitter, man ser hela bromstrumman innanför hjulen. Visst bilen väger ju inte mycket så det kanske funkar, men lite väl extremt.
Och jo nog är det släpvagnsskärmarar allt & dom blir inte långvariga på bilen
Och ang fjädring så sätter jag den i orginal duetthöjd inför besiktning.
Sen kommer jag sänka lagomt mycke. Låg men körbar är tanken.
Djo skrev:Mattias Lavett skrev:Djo skrev:Kommer den sänkas efter besiktning?
Spårvidden är rejält ökad , fälgarnas centrum är kapat & vänt där navkapseln sitter, man ser hela bromstrumman innanför hjulen. Visst bilen väger ju inte mycket så det kanske funkar, men lite väl extremt.
Och jo nog är det släpvagnsskärmarar allt & dom blir inte långvariga på bilen
Och ang fjädring så sätter jag den i orginal duetthöjd inför besiktning.
Sen kommer jag sänka lagomt mycke. Låg men körbar är tanken.
Okej rejält vända förstår dig då inte så körbart.
Låter fint det skärmlöst är det enda rätta på en rå rod.
Låter fint det ska ju vara körbart fast nätt och jämnt då är det lagom
Kommer bli fränt det här
Djo skrev:Kommer nog bli bra varför inte samma sorts eker fälgar bak eller kanske inte finns? Hur som kommer den bli frän
Mattias Lavett skrev:Djo skrev:Kommer nog bli bra varför inte samma sorts eker fälgar bak eller kanske inte finns? Hur som kommer den bli frän
Har tänkt tanken, problemet är att dom fälgarna i fram är 18", eller om de va 21tum, dom nya bakdäcken är dyra 15" firestone, skulle haft tag på 2st 16" ekerfälgar som är det närmsta jag kan komma & bytt fälgbana till 15"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster