Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B
<ja ut på isbanan och puckla på varandra ett brutalt sätt att ta livet av en hyffsat komplett originalbil men det var i början av 80 talet och vi hade då köpt två PV:ar för 500 spännKrippa skrev:Isbilsdöden
pvchrister skrev:Vad har hänt med taket? Hustak som rasat in eller gammeltjo tro?
Nu ska vi inte vara på det viset Nä jag bygger bilen efter hur jag vill ha den Ska man vinna utställningar krävs ju en jänkare i halvmiljonsklassen för att bli accepterad Men en äldre europe ger fler "gamla minnen samtal" med vanliga dödliga Nä rosten i golvet var redan fixad så det är lite i hjulhusen bak men inte så många timmars jobb Funderar på att inte röra karossen utan köra patinerat till att börja med Annars vet jag hur det skenar iväg då man drabbas av omlackeringssjukan Ang taket så tror jag att taket på ladan där den stått ett kvarts sekel gav vika men det värsta är upptryckt nu Intressant var att den inte levererades förrän 54 och sista gången i trafik var 64Cpt Tuttle skrev:pvchrister skrev:Vad har hänt med taket? Hustak som rasat in eller gammeltjo tro?
Det där är ju frääääääääänt! Bara ta fram rollern, ta bort fjädrarna och sparka in dörrarna lite också, så är man ju kung... Sen kan du ju för att framstå som en ännu mer seriös bilentusiast skippa PV-bygget och bygga i den stilen på en Dodge Aspen -75 också, så du blir tagen på allvar då inte det är nån europé...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster