Som en Admin,
moderator på flertalet svenska och internationella forum (många med just detta phpbb forum som grund) samt flitig forum skribent. Så är det bara några småsaker som jag funderar över. Portalen är bra med all info och länkar, men måste bilderna vara så stora?
Samma sak inne i forumet, signaturbilden. Mycket tjusig sådan. Men kanske en banner med forumets namn vore bra?
Sedan verkar det som att en del knappar saknas/trasiga. Tex "lästa ämnen" sedan är det en till som inte syns. Det är en av de med personlig information under varje inlägg med flera.
En fråga bara, annonserna i forumet. Inte våra bil annonser utan de reklambaserade annonserna från google. Är de där för att få det ekonomiska att gå runt med serer och domännamn? Bara en nyfiken fråga. Jag löste nämligen det problemet med att spara pant från flaskor under ett år, då det täcker mina 3 domäner och serverhyror.
Annars är det ett trevligt forum, en plats där man kan vara novis utan att bli ansedd att vara bakom flötet. Bra att PV folket har fått en "egen" plats.
/Thomas