Konstigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Generator, startmotor mm.

Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B

Konstigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inläggav znork » 10 04 12, 10:46

Konstigt att ingen är nyfiken ställer en fråga och det gäller en PV som många borde tycka att
det är ett intresant men inget svar..jag tog samma fråga på MB forum och många fler forum och
får massor av förslag/svar även om det inte är en org PissViktor så borde nån tycka att det är
kulig bil och försöka hjälpa till men inte....det är nåt fel om man måste besöka Mercedes Audi
BMW för att hitta intreserade medhjälpare
cya
znork

Re: Konstigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inläggav Mattias Lavett » 10 04 13, 6:57

Kan ju hända att många läser men ingen har ett bra svar :?: :D
så var det iaf för min del :wink:
Sen är det inte särskilt stor rörelse på folk på detta forum. (iaf inte inloggade)

v2
Medlem nr15416
http://www.garaget.org/farbrorbozze
Mina bilar är:
Chev 210 -55
Ford -32 5w hotrod
Volvo 145 68&70
Volvo PV444C-51
Volvo PV544A
Volvo Sport -56
Volvo Carina/Ockelbo 1967
Volvo 445A&D Lev.ch pickup
Volvo P210
Användarvisningsbild
Mattias Lavett

Inläggav L.W.L » 10 04 13, 2:28

vart det inte endå en audi motor det rörde sig om i ditt inlägg??
L.W.L

Inläggav Mattias Johansson » 10 04 22, 5:51

Kan helt enkelt vara så att ingen här har koll på immobilizers på Audimotorer (eftersom det trots allt är ett PV-forum så finns risken, jag menar inte att man inte kan kunna sånt bara för att man sitter på ett PV-forum, men det specialintresse som alla här på forumet har gemensamt är ju trots allt PV och inte Audi, att det nu trots det kan finnas Audikunniga här, det säger jag inget om, men risken är lika stor att det inte finns en enda).

Att besöka ett Audiforum för att få säkrare svar angående en egentligen Audirelaterad fråga, ifall det inte går här, låter faktiskt inte som en så dum idé så delvis har du svarat själv på ditt eget inlägg.

Inte för att din fråga på något sätt var förbjuden att ställa här, jag bara menar att det kanske inte är helkonstigt om du inte blir överöst med svar. :)

Jag personligen tycker inte alls den är ointressant, för det är ju någonting som kommer bli högst aktuellt när motorer från dagens (ja, snart t.o.m. gårdagens) bilar skall användas till annat än de är tänkt för.

Hade jag haft ett svar hade jag gett dig det, men nu har jag inget, och att din bil inte är original gör inte mig nåt, för det är inte min heller.

Att skriva en klagomålstråd angående det med ett försök att vinna VM i utropstecken hjälper dig ingenstans så länge ingen vet...men är du missnöjd med någonting här skall du självklart få yttra dig, så jag håller tråden öppen. :)
Medlem nr 13381 i Svenska Volvo PV-klubben.
Admin.
Användarvisningsbild
Mattias Johansson
Site Admin

Återvänd till Elsystem, Instrument, Reglage