Jeg bor i Blekinge
Jeg brugte lille børster på en boremaskine, og en tøj trisse på en boremaskine og Autoglymm i store mængder. Jeg er ikke færdig med denne karburator, men kan fortælle, at jeg vil koge den i desel, og alle Autoglymm være væk . Ville dette ikke hjælper, vil jeg være sandblæsning med fine glas Konig.
Har du prøvet at tilslutte blæseren direkte til batteriet? , 6 volt og 12 volt, ser jeg ingen hindring i det. Der er kun strøm, der er tilsluttet. men pærer og relæ bør ikke køre med 12 volt hvis det er 6 volt.
Nu på svenska
Jag använde liten stålborste på en borrmaskin , sen på en remskiva i tyg på en borrmaskin och Autosol i stora mängder. Jag är inte klar med denna förgasare, men kan berätta att jag ska koka den i desel och allt Autosol försvinner . Skulle det inte hjälpa så får jag blästra den med fin konig glas .
Har du försökt att ansluta fläkten direkt till batteriet? , 6 volt och 12 volt, ser jag inget hinder i det. Det är bara ström som anslutas från kontakten . men lampor och relä bör inte ändras från 6 till 12 volt
Torbo skrev:Fantastisk! Hvor bor du? he, he....
Hva med videre beskyttelse mot korrosjon? 556?
Kunne det vær en ide og spørytetpå flytende voks, feks Autoglymm?
jeg har ikke prøvd, men voks er ikke like mottagelig mot støv og skitt som olje er...
Skal prøve en gang jeg får god tid.
Men i går røk varmeappatatet. Med strøm rett på gikk motoren (nysmurt), men ingen reaksjon med bryteren. Alle sikringer ok.
Så da er det no bryteren... Men det har jeg ikke på hyllan...
Det er egentlig en til 6 volt med motstand. Men med 12 volts anlegg nå, med to tilkoblinger på v.a.motoren er det kanskje best med en 12 volts bryter?
Så da må jeg ut jakte litt....