Moderatorer: Amarace, _hagitch_, Templa-544B
boz skrev:Härligt, mer projekt åt folket Ser ut som ett bra objekt utan allvarliga rostangrepp (avundsjuk).
Vad för 8a har du tänkt trycka i, 350 har jag räknat rätt då??
Arthursson skrev:Japp! därav det kryptiska namnet 444CSB
Nä nog ska det köras med plåtskärmar sen tror jag nog det går trixa lite och få bak vikten så den inte blir allt för framtung. plastfront och kylaren i skuffen det blir en sista desperat utvägsurgubbe skrev:RPs glasfiber flippfront lättar 80 kilo och batteriet i skuffen
så är du iland
Tror det finns några bilder på ingreppet bland projektavdelningen på detta forum tex den 80 tals custade PV:n. Ett mindre ingrepp i rambenen så passar framvagnen ganska "bolt on" däremot så ökar spårvidden så jättebreda fälgar är väl inte aktuellt om man inte vill bredda skärmarnagusten skrev:Hur får du in 142.ans framvagn på bredden ? Får den plats eller måste du bredda bilen alternativt kapa i framvagnen ?
Jo det borde man nog eftersom allt annat räknas på axlarna tex spårvidd mm så det känns nog som att det ska nog gå trolla med kilona så det löser sig.surgubbe skrev:vet inte hur det räknas heller men du borde ju få ha 140ins
vikt på framhjulen oxo
Arthursson skrev:Tror det finns några bilder på ingreppet bland projektavdelningen på detta forum tex den 80 tals custade PV:n. Ett mindre ingrepp i rambenen så passar framvagnen ganska "bolt on" däremot så ökar spårvidden så jättebreda fälgar är väl inte aktuellt om man inte vill bredda skärmarnagusten skrev:Hur får du in 142.ans framvagn på bredden ? Får den plats eller måste du bredda bilen alternativt kapa i framvagnen ?
surgubbe skrev:RPs glasfiber flippfront lättar 80 kilo och batteriet i skuffen
så är du iland
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster